aromajohansson

Alla inlägg under april 2012

Av hanna johansson - 29 april 2012 13:05

Tjena alla läsare!!

 

Då är man laddad för nästa dag också. Igår red jag Zingo, vi red ut en lång runda. Han var jättepig o glad + stark så jag fick ont i fingrarna! Imon blir det träning för min tränare Nette o vi ska ha lite markarbete först i dressyr o sen ska vi hoppa lite. Sen tar vi det lungt o chillar med fam. Nilsson o firar valborg!! Ha det gött!:-)        

Av hanna johansson - 28 april 2012 11:12

 Jag älskar er!<333     Saknar att rrida min älskade!<33333333  

Av hanna johansson - 28 april 2012 10:58

  Godmorgon bloggen!

 

Har nästan precis vaknat, jag har fixat mig o ätit lite så nu är jag laddad för dagen!!;)

Så idag ska jag nog rida en lång runda som tar ungefär 1timme. Så det ska bli kul idag, mamma är iväg o färgar sitt hår för hon skulle vara med något kånstigt som jag inte kommer ihåg vad det var. O pappa kör cross:) Ha det bra o ha en bra helg;)<3   Det är King, han är dööd:''''''''''''''''''''''''(   Zack o jag på 40cm;)<33333 Glömmer elr slutar ALDRIG att älska dig!<3   Zack!<3333

Av hanna johansson - 27 april 2012 18:22

Tja bloggen o läsare!!

 

 

Jag är ledsen att jag inte har bloggat, det är pga att min dator inte funka, för jag satt på fel ställe!!:(  Det gick kanon på mentersamtalet, jaha då ska man snart klä på sig för vi ska till hästen o rida på Zingo elr jag(: Idag har jag varit med kompisar, drukigt lite läsk o så. När jag o Madde skulle gå ut o va ute så kom panelkungen o så stanna han o fråga var Tackomatorp va, så sa jag att han var här så sa han: Det visste jag redan så körde han iväg!!:/ Lite sjukt va??:) Jahapp nu måste jag gå, ha det gött o NU LOVAR jag att blogga, men jag  vet inte om det blir varenda dag för jag har intre mkt tid, men jag hoppas att jag kan det! Jag ska tvinga fram mig för att inte såra er!(: Har bara en fråga, lova att svara! okej. Vilken bild ska jag ha när jag skriver att det är ifrån mkig??:)Denna?:   Elr denna?:  

 

Av hanna johansson - 24 april 2012 20:34

Tja bloggen!!:) Sorry att jag inte har bloggat på länge! Men nuuu LOOOVAR jag er att blogga!  Jag ska ha mentorsamtal imon :(  Undra hur det går!!:)  Världens bästa lärare ska ha miig:D Nu måste jag gåå, hejdå alla läsare! Ställ frågor har inget att göra annars på bloggenXD  

Av hanna johansson - 18 april 2012 15:56

    

Av hanna johansson - 18 april 2012 15:42

Då sitter man vid tven o är AS sur på en person!!! Men ja det får vel gå ändån:O)<3  Ha det gött allesammans!!!!<3  

Av hanna johansson - 17 april 2012 18:01

HAAJ bloggen!!! Har tyvärr inte hunnit blogga men jag lova att blogga mer!! Nu ska jag till hästen o hoppa min häst Zingo inför tävlingen i helgen o då ska vi ta 70cm:-) Förra gången så vägra han på VARENDA hinder förutom det första!! Så det gick skit den gången men ja hoppas det går bra iaf!!:-) Ha det bra o ha det gött!! HEJDÅ alle sammans!:-D<33  

Presentation

Aromajohansson!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva mer om min vardag ? :)
 JA
 NEJ
 KANSKE
 LITE MER ÄN VAD DU BRUKAR
 MINDRE ÄN VAD DU NRUKAR
 DET ÄR LAGOM NU

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HTML

muspilen

HTML

muspekare

Red Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards