aromajohansson

Alla inlägg under augusti 2012

Av hanna johansson - 13 augusti 2012 21:50

ena bloggen!!


Jag har tyvärr nt hunnit blogga, men iaf. Idag har jag varit ju på Olivedal o skötte om min sköthäst Evelina. Madde fick följa med o då kom det en tjej som heter Idunn som är jättesnäll. O det var sista dagen jag skulle ta han om Evelina:'( Men jag ska fortsätta jobba där så jag kommer träffa henne. Så imon ska jag o Madde va med Idunn!!:) Bloggar nog imon!! + att vi måste flytta våra hästar pga att det ska rensas vid ån. Han sa att det bara va några dagar o nu sa han att det var en vecka att det tar det!!:O



// Hanna Johansson!!  

Av hanna johansson - 10 augusti 2012 14:23

Heejsan bloggen!!


Idag har jag då varit på olivedal o jobbat lite!:)

idag ska jag inte göra så mkt. När mamma kommer hem ska vi äta sen ska vi sticka direkt t hästen o rida lång rundan! men mäste sticka hejdå!!!<3<3:D




// Hanna Johansson  




Av hanna johansson - 9 augusti 2012 22:23

Haajsan bloggen.!


jag kommer nt att flytta min blogg:D Idag har jag bara varit på olivedal. det är ett stall som jag har jobb på nu! jag sköter om en häst som heter Evelina.

Presentation

Aromajohansson!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva mer om min vardag ? :)
 JA
 NEJ
 KANSKE
 LITE MER ÄN VAD DU BRUKAR
 MINDRE ÄN VAD DU NRUKAR
 DET ÄR LAGOM NU

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HTML

muspilen

HTML

muspekare

Red Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards