aromajohansson

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

jau..?

Av hanna johansson - 16 april 2013 16:08

Dagen är ju så klart som vanligt..

Skooolan pajar ju så klart det fina vädert..:'(

Men ja det kommer säkert fler fina väder man måste spendera i skolan:(

Japp! typ det enda jag skulle säga eller skriva. JOO nu !!

TACK SÅ HEMST MKT FÖR IGÅR SLOG VI REKORD PÅ DENNA BLOGG. MEST FÖLJARE DENNA MÅNAD. SKA VI SLÅ NÄSTA MÅNAD??:)



Idag tog vi tjejer spruta & ja det gick bra, denna gånger hållde jag iaf inte på att svimma;)<3

    Saknar ridskolan!!:(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna johansson - 20 augusti 2013 15:56

kolla min nya blogg NU! WWW.nattstad.se/hannajohanssonn där ja e social puss:* ...

Av hanna johansson - 2 maj 2013 16:47

Fråga mig något på ask.fm ask.fm/hannajohanssonn ja jag har typ inget annat att blogga om, mamma & pappa kom just hem & idag ska vi rida & jag tror inte att vi ska köra Aroma idag!     // Hanna Johansson ...

Av hanna johansson - 30 april 2013 22:42

Förlåt att jag inte har bloggat. Mkt ni vet! Ja iaf! Just nu är det fett chill, hon Madde, vi ska sova över där ! Det är Valborg & chill ni vet! Ja iaf ja jag har inte mkt tid nu för har as mkt ont i huvudet.. Ja hejdå bloggar imon...

Av hanna johansson - 26 april 2013 14:09

Japp, jag är en Belieber & jag ÄLSKAR det! Jag ÄLSKAR Justin Bieber & det har jag gjort länge, kommer ALDRIG sluta att älska min älskade Justin!<3 Puss på dig, fast du fattar ju inte svenska... But I LOVE YOU JUSTIN!:*****<333333<3&lt...

Av hanna johansson - 25 april 2013 16:01


Idag är jag rätt trött. Igår fick vår klass ett jätteroligt besked. Att vi ska åka t Eurovision, vi hade typ vunnit, så idag kom tidnigen & fotade vår klass. Kul! japp, typ det ända roliga typ.. Hahahah, men jag vet vad ni kan göra! WWW.ask....

Presentation

Aromajohansson!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva mer om min vardag ? :)
 JA
 NEJ
 KANSKE
 LITE MER ÄN VAD DU BRUKAR
 MINDRE ÄN VAD DU NRUKAR
 DET ÄR LAGOM NU

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HTML

muspilen

HTML

muspekare

Red Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards