aromajohansson

Alla inlägg under november 2012

Av hanna johansson - 29 november 2012 21:18


Idag har jag gått t skolan o gött att fått träffat min älskade vänneer!<3 Så nu går jag bara två dagar, inga läxor merän tabeller :) Idag har jag ridit zingo som om jag rider på ridskola (rida runt o runt lätt) o tog ett skutt på 60cm (ingen nyhet) men ja det är det jag har gjort idag o nu har jag duchat o ska gå o lägga mig.


Vi ska ju flytta i övermorgon så imon ska vi lämna alla saker i det andra stallet;( kommer sakna stallet o min vänner jag har fått där!;'( men det är ju sånt jag får ta:) Så vi ska t stallet ganska tidigt ( kl 09.30) jag som ville ha sov morgon;(



Ska sova nu så vi hörs imon ;)<3<3

  Min älskade Jack!<3<3

Av hanna johansson - 28 november 2012 13:28

Tjena bloggis!:)


Jag är hemma o är sjuk idag o det har jag avrit nu i tre dagar. jag är förkyld o mår illa när jag är uppe o går + att jag hostar. Därför har jag nt haft tid att blogga men jag ska försöka imed nu ska vi flytta stall på lördag. Jag hoppas att jag kan rida Zingo INNAN vi flyttar så att jag nt bara rider dit utan att jag får rida lite där vi har stallet nu. I det stallet vi är i nu är där två stycken katter jag älskar något enormt o jag vill inte lämna dem men jag måste för jag vill nt att något ska hända dem för där är en stor väg utanför stallet..... Men det är sånt jag får ta, jag får väl komma dit o hälsa på dem. hoppas att jag kan gå i skolan imon o att jag kan rida också;)


Ha det gött alla fina läsare!!:)<3<3

Av hanna johansson - 2 november 2012 12:48

Tjena bloggisen!!


Nu ska jag äta sen ska vi sticka t hästen o göra vid han inför tävling imon! Bloggar imon o så får ni vet hur det gick!!:)  

Presentation

Aromajohansson!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva mer om min vardag ? :)
 JA
 NEJ
 KANSKE
 LITE MER ÄN VAD DU BRUKAR
 MINDRE ÄN VAD DU NRUKAR
 DET ÄR LAGOM NU

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HTML

muspilen

HTML

muspekare

Red Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards