aromajohansson

Alla inlägg under juni 2012

Av hanna johansson - 27 juni 2012 17:03

Tja bloggen!!!


Idag har jag varit redig!! Typ kl 04.00 i morse vaknade jag för Cindy vekte mig med att hon krafsa på något hela tiden så jag vakna så jag fick skriva en lapp till mamma att jag fick ha sovmorgon idag ist för jag blev vekt flera gånger!!!

Så jag vakna typ 10.30 O sen kolla jag tv lite o spela kort med pappa sen gick jag ut med Cindy o sen spelade vi kort igen o sen gick jag ut med Cindy o jogga ett varv på travis med Cindy. + att jag damsuga lite.... Jag o pappa har en liten tävling med att spela kort på skit gubbe! O igår så vann pappa vi kör den som kommer upp till 10 först vinner o idag vann jag!!XD YES!!!


O igår red jag Zingo med ett nytt bett som jag har fått lånat av min kompis Celine. O det bettet är lite starkare så han jobba ner mkt bra o han gick jättefint. Jag behövde bara ta i han lite i början, sen kunde jag släppa efter lite. När jag har ett vanligt bett på han så måste jag nästan såga i han men nu behövde jag inte det o jag blev nt lika trött! Tyvärr hann jag nt blogga igår för min farmor o farfar va här!!:) + lite bilder Saknar dig så enormt mkt!!!    Aroma förra sommaren var den bästa sommaren i mitt liv! Jag saknar dig så att ingen fattar det!!<33 I LOVE YOU MY BABY!!!!<3333333:*************** 

Av hanna johansson - 26 juni 2012 11:57

MMMM äter lite nudlar!!! mmmm as gott!!<333 + passar Cindy!



Japp har inget att göra men jag ska få med pappa att spela lite kort igen!!!;P hejdåå!<33

Av hanna johansson - 26 juni 2012 11:57

MMMM äter lite nudlar!!! mmmm as gott!!<333



Japp har inget att göra men jag ska få med pappa att spela lite kort igen!!!;P hejdåå!<33

Av hanna johansson - 25 juni 2012 22:55

  Bekini!!!!:)<3333

XD

Av hanna johansson - 25 juni 2012 22:46

 Är med o tävlar!!XD 

Av hanna johansson - 20 juni 2012 12:58

Jag o Sally!!    Ahahaha!!!!!!! Igår skulle vi ha stallmöte. Jag,mamma,Celine o Ulrika satt och vänta på Carina... Ulrika sa till Celine att gå att knacka på Johnny så sa Celine eh nä gör det själv!!! Så hörde vi ett knack o det var Celines mobil som fick sms!! Ahahaha asså bara bäst azzå!!!;)


Nu sitter jag o kollar på tv o Malin mår skit: yr o lite sånt!! Ska åka till doktorn vid 2!!:( jaja det blir vel bra! Hon har nog spänt sig för hon hade en annan kudde!!:) HEJDÅ  

Av hanna johansson - 18 juni 2012 21:53

Då har man varit ute o gått med hundarna! Vi träffa på någon hund som vi känner som heter Ronja. Sen såg vi ägaren som heter Natte elr kallas för det!!:) Så ja det har varit bra iaf! Och idag har jag haft det jättetråkigt!   jag måste logga ut nu! Ha det bra alla!!!!  

Av hanna johansson - 18 juni 2012 10:38

Har precis duchat och lite sånt. Och nu sitter jag och lyssnar på Youngblood!!<3

Och Malin är hos en kompis! Idag ska vi ju inte rida för som jag skrev igår att Zingo har trampat av skon:( Klumpiga Zingo!! Klockan är 10.42 och jag vet inte vad jag ska göra! Men jaja jag hittar vel på något!!


Men detta fattar nt jag. Vrf bli sur på någon som betyder jävligt mkt bara för att det var lite skoj? WTF!!?


Ha det bra alla bloggar nog ikväll om jag hinner förståss!:)   + lite bilder:) kanske någon suddig;D     Aroma o jag, Love you my baby!<3333   Aroma o jag:)<3   Tassa!<3

Presentation

Aromajohansson!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva mer om min vardag ? :)
 JA
 NEJ
 KANSKE
 LITE MER ÄN VAD DU BRUKAR
 MINDRE ÄN VAD DU NRUKAR
 DET ÄR LAGOM NU

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HTML

muspilen

HTML

muspekare

Red Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards