aromajohansson

Alla inlägg under juli 2012

Av hanna johansson - 18 juli 2012 20:23

Heej Bloggen!


Just nu mår jag inte så bra för att en fin katt har gått bort idag!!:(

Han hoppa på tre ben. Johnny kom uto kolla på han, han såg nt bra ut. Han led. men det bästa var att han fick gå upp til himlen. Det skär i mitt hjärta att skriva detta! Vill nt skriva mer om detta hämska. Det skär i mig men det var för HANS bästa. + att han var vild men jag kommer ändån sakna han:''''''(


En sak ska du veta min älskade. Jag kommer ALLTID att älska dig!<3333


I'm coming miss you!!:''''(<3333   Vila i frid!<33ss you!  Sista gången jag fick sitta på din lilla rygg!! Vila i frid killen!!<33


// Hanna Johansson  

Av hanna johansson - 17 juli 2012 22:51

Tjaaaaa alla!


Idag har jag ridit fast först har hovslagaren varit hos mina hästar o sen kl typ 11 stack vi t hästen o red lite, vi red typ i en timme. Sen trava vi lite o sen galopperade vi lite!!! O det rengna när vi var ute. Nu ikväll var vi med pappa o såg när han träna cross o lite sånt o där träffa vi Matias som min pappa känner o han bor i Spanien med sin son. Han var också med o körde lite!!


Kul hade jag idag!!!   Sen imon ska vi nog nt göra något specielt!!!:I   Haaajdåå ALLISAMMANS!!!   Gott!!!!!:P         


// Hanna Johansson  



Av hanna johansson - 16 juli 2012 21:26

Tjenamoss alla!!;)


Idag har vi varit i Göteborg för mamma skulle till doktorn o kolla örat. Så följde farmor o farfar med o då pappa o då körde vi först t MC Donalds      Sen när vi var framme så var vi precis vid liseberg o vi kolla lite på karoselerna o lite sånt sen kom mamma o sen körde vi hem men sen stanna vi o åt på Björkäng;P    Sen har jag o mamma varit ute o joggat lite för att träna kondis för att orka att rida Zingo!! Måste värkligen sätta igång han igen!!!;)


 // Hanna Johansson  

Av hanna johansson - 16 juli 2012 21:26

Tjenamoss alla!!;)


Idag har vi varit i Göteborg för mamma skulle till doktorn o kolla örat. Så följde farmor o farfar med o då pappa o då körde vi först t MC Donalds      Sen när vi var framme så var vi precis vid liseberg o vi kolla lite på karoselerna o lite sånt sen kom mamma o sen körde vi hem men sen stanna vi o åt på Björkäng;P    Sen har jag o mamma varit ute o joggat lite för att träna kondis för att orka att rida Zingo!! Måste värkligen sätta igång han igen!!!;)


 // Hanna Johansson  

Av hanna johansson - 15 juli 2012 23:03

Tja bloggen! Jag har tyvärr nt haft tid att blogga denna veckan för jag har hjälp min bästis med att mocka o hjälp henne med en unghäst o varit i stallet med henne så. Asså något sååå himla roligt var det idag! Jag har ju varit på Falsterbo i veckan o köpt ett schabrak o broderat in Hanna Johansson!! O sen har jag köpt ett par ridbyxor. (svarta)  Så när vi cyckla från stallet så mina ridbyxor är ju helskodda, o när jag trampa asså så att den börja cyckla så börja det gnida o gnista o låta o sånt. Ahahahaha!!!     Men jajaja det gick iallafall bra!!XD   Måste gå nu!!:D   Bloggar mer imon!!;) ( Fast imon ska vi t göteborg för mamma ska kolla örat!!)



//Hanna

 Johansson 

Av hanna johansson - 11 juli 2012 21:22

Va ni också gärna med o tävla! Fiint är det!!!:)        

Av hanna johansson - 10 juli 2012 23:18

Idag har vi varit på Falsterbo. Jag köpte ett shabrack där jag brodera in mitt namn. Sen fick jag ett par ridbyxor (svarta).  Sen har vi träffat två stycken i ponnyakuten. Isabella o Henrik. Min kompis gick o fråga den: Ursekta, kan jag få fota er två?? Henrik: E ja, får Bella vara med??:) Min kompis: Ja!    Jag o Malin gick fram t dom o blev fotade med dem o sen såg vi dem 3gånger igen!!!:-) Har haft det gött o imon ska vi hämta Aroma!!:D Jippi!!!!:-D

Av hanna johansson - 9 juli 2012 22:41

Nu har jag fixat lite o fått hjälp av Melanie! Vi har varit på Liseberg o lite så o imon ska vi t falsterbo!!  

Presentation

Aromajohansson!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva mer om min vardag ? :)
 JA
 NEJ
 KANSKE
 LITE MER ÄN VAD DU BRUKAR
 MINDRE ÄN VAD DU NRUKAR
 DET ÄR LAGOM NU

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HTML

muspilen

HTML

muspekare

Red Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards