aromajohansson

Alla inlägg under december 2012

Av hanna johansson - 30 december 2012 11:34

Hej bloggen!


Nu sitter jag o kollar på bonde :) Och de är sol uppe nu!!  

Om ett litet tag så ska jag o mamma köra t hästen :)

Jag tror att vi ska rida ut o då får vi se hur Zingo är ;/

 

Av hanna johansson - 29 december 2012 19:32

Hej bloggen.

Idag är jag förskyld -_- Idag har jag ridit o mamma har kört aroma :)

Jag hoppas att ni sprider min blogg mina vänner !! :)<3

     

.

Av hanna johansson - 28 december 2012 17:30

  här är iaf en bild på han!:) Datan är seg men när jag har mer tid så laddar jag upp fler

Av hanna johansson - 28 december 2012 14:49

Hej bloggen!

Nu har jag kommit hem från att jag har ridit typ min "nya" tränares häst eftersom hon behöver hjälp med han för hon känner sig stor på han o hennes medryttare är en liten vuxen o hon rider han mest med långa tyglar typ som vestern ridning o hon ville att någon skulle rida han lite mer ordentligt så jag fick rida han o han var jättesnäll o duktig fast att han är fyra år. Hon sa också när paddocken är ok så ska jag få hoppa han också!:)

Han kallas för Helge men han heter Chamthalion!<3

Han är en D-ponny!

Förlåt om här nt är någon bild på han för datorn klabbar, så fort jag kommer hem från hästen laddar jag upp bilder på han :)<3<3


Av hanna johansson - 27 december 2012 15:19

äntligen är jag klar med min typ sån där det står att det är ifrån mig o ni kommer att få se den snart.

Jag har fixat det bara för er skull!  

Imon så ska jag rida en ny polle. (bilder kommer)

Idag när vi var hos hästen så skulle vi ge hästarna mat så mamma skulle ge unghästarna medans jag gav de andra hästarna. När mamma hade gett dem höet så skulle hon rysta upp höet så den ena hästen åt o sen så slog han upp huvodet ! Det jag hörde va:

- Hanna, aj!!

- Mamma!! vad har hänt? jag såg mamma hålla för huvodet så sa jag: vänta jag kommer!!

Jag spang allt vad jag kunnde runt stallet o då såg jag mamma bloa i huvodet! :O

Men vi red aldrig iheller. Mamma har just nu en bula i huvodet   

Just nu så mår hon bra iaf! ;)

Här kommer den! :)

 


Av hanna johansson - 26 december 2012 13:43

Tjena bloggen!


Idag har jag nt gjort så himla mkt men vi har varit hos hästen & ryktat Zingo.

Jag ska snart äta så jag bloggar mer senare!<3  


Av hanna johansson - 25 december 2012 11:38

hej bloggen!


Nu så är julen över.. -_- Men jag är iaf glad för mina fina saker jag har fått ;)

Vi ska nt rida idag för att vi tränade han i förrgår & sen så skrittade vi ut i går med hela stallet förutom ung hästarna ;)



// HannaJohansson  


 

Av hanna johansson - 24 december 2012 14:37

Hej!


Då är det jul idag så jag vill önska er en riktigt god jul mina vänner!<3

Idag har jag skrittat ut med Zingo eftersom jag tränade för en riktigt snäll o duktig tränare igår!:D<3

Jag fick öppna en packet imorse o då fick jag en mysig filt me typ ludd inne!

Bloggar mer sen om jag hinner hejdå!:D<3<3

Presentation

Aromajohansson!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva mer om min vardag ? :)
 JA
 NEJ
 KANSKE
 LITE MER ÄN VAD DU BRUKAR
 MINDRE ÄN VAD DU NRUKAR
 DET ÄR LAGOM NU

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

HTML

muspilen

HTML

muspekare

Red Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards